Norway

Service

Ved å velge Furuno har du investert i et høykvalitets produkt. Likevel kan det oppstå situasjoner der du trenger service, support eller reservedeler. Vi har derfor bygget et omfattende servicenettverk i Norge så vel som internasjonalt. Furuno Norge har i dag 13 personer som har som sin hovedoppgave å drive problemløsning og yte support til forhandlere, verft og rederi. Vår serviceavdelig er tilgjengelig 24/7. I tillegg har vi et stort forhandlernettverk med 46 selvstendige forhandlere og 150 serviceteknikere rundt hele norskekysten. Du finner kontaktdetaljer til våre forhandlere ved å klikke her. 

Lager
Den mest kostbare siden ved tekniske problemer, er ofte tapte inntekter ved at fartøyet ikke er i operasjon. Vi har tatt konsekvensen av det, og investert i et betydelig lager av både reservedeler og ferdigprodukt ved vårt hovedkontor i Ålesund, med den hensikt å minimere evt. ventetid forbundet med reparasjoner og utskiftninger.

Ettersom våre sluttbrukere befinner seg overalt hvor båter og skip opererer, har vi etablert et stort nettverk av forhandlere i Norge, og et par forhandlere også i Brasil og Nordvest Russland. På tilsvarende måte har våre søsterselskap i resten av verden bygget sine lokale nettverk, slik at vi til sammen utgjør det bredeste servicenettverket i maritim elektronikk bransje. Som kunde av Furuno Norge, arrangerer vi service og reservedeler for deg over hele verden.

Last ned vår gratis FurunoNorge APP på APPstore. Denne hjelper dere blant annet til å finne nærmeste forhandler med et enkelt tastetrykk!

 

Tlf: +47 71 40 35 35
E-mail: .

 

  • x